torsdag 19 april 2007

Keep the blue flag flying high

På grund av vilt spekulerande från en annan bloggskrivare angående mitt namn länkar jag till ramsan här: http://www.fanchants.com/listenfootballchants/180/6/40/

Jag ville egentligen heta Carefree eller Keep the blue flag flying high men dessa namn var redan tagna, av förhoppningsvis Chelsea- supportrar.

Det mesta av innehållet kommer ha någon koppling till fotboll, men ska även försöka trycka in lite andra vardagliga saker också.

Mitt mål är att gå om "min egen metod" i både popularitet och sidvisningar. Jag tror jag lyckas.

Dagens uttryck: It's even- steven

2 kommentarer:

Jens sa...

nja, den här bloggen blir nog aldrig lika poppis som min...det skulle vara för designen såfall;)

varför tillåter du inte anonyma inlägg?

Simon sa...

visste jag inte att jag inte tillät, ska ändra