måndag 18 juni 2007

hej?

Precis som jag själv o Jens förutspådde skulle min blogg snart självdå på grund av min bristande skrivglöd. Ska försöka o göra ett återupplivningsförsök i bästa House-anda nu dock.

Alla de bästa fotbollsligorna är slut, detta känns helt värdelöst, kasst och odugligt. Nu blir det att följa allsvenskan, superettan, div 1 o 2 samt silly season. Blir ändå en hel del fotboll.

Real var värda titeln, all heder åt Capello.

Ingen heder till Beckham dock, spelar fult och mesigt på samma gång. Filmar och går inte in i närkamper ordentligt. Uppskattas inte lika mycket i det Larssonska hemmet som i en svensk rosa sporttidning.

Ramos, Higuain, Casillas, Raul, Diarra och Cannavaro: mina favoritspelare i Real.

Bäst just nu:
  • Spontana fester i Oskars lägenhet
  • House
  • Iriver Clix 2 (trots att releasen försenats med en dryg månad)
  • Jens fest

Sämst just nu:
  • Inget planerat på midsommar
  • Ingen bra fotboll att följa
  • Konstgräs

2 kommentarer:

Rauer sa...

Ramos gillar jag inte, han är lite för opolerad för min smak. Heinze-varning ;)

Simon sa...

du kan inte jämföra ramos o heinze. Det är som att säga att juan pablo angel o zola är samma spelare... helt felaktigt vill säga